onsdag 3 februari 2010

3 feb Spärra in mig

Upptäcker att Dominika har med mitt godkännande lagt ut bild på sig själv, som jag har fotograferat, utan utlovad hänvisning till min hemsida.
Jag bevakar det i några dagar sen skickar jag ett mail.

Fler mail som skickas.
Har fått ett svar från webbhotellet. Mitt problem att lägga ut bilder på min hemsida ligger inte hos dem, påstår de. Det är fel på min PC! Men vilket fel då? Det nämndes inte...

Om det gick lätt att träna igår, gick det betydligt trögare idag. Trots Agnes "Release me". Nåväl, jag gick snabbt. Alltid något.

Sov jättelite i natt, trots att tjejerna på Friskis lovade motsatsen efter ett fantastiskt danspass igår.
Eller kanske tack vare.
Jag var överpigg samtidigt som jag var slut i kroppen.
Drömde jättekonstigt.
Vävde in deckaren jag mumsade på i går kväll. Det handlade bland annat om en kille som hade flera förhållanden samtidigt och sa till tjejerna att han jobbade som under cover-polis fast han var en con-artist, vilket jag räknade ut tämligen tidigt. Trots det var det med vällust jag såg avsnittet av denna välgjorda brittiska deckare.
Hur vävde jag in det här?
I min dröm bestod alla danspass som jag bollar runt av smala, avskalade björkar som for framochåter och ingen gick att lita på (deckaren) allt till tonerna av Gathanias "Spinning".

Spärra in mig.

Inga kommentarer: