fredag 12 februari 2010

12 feb Veckans knasigaste inställning

Veckans knasigaste inställning:
"Det var Ursula som åkte dit. Det är min dragpersonlighet."
http://www.folkbladet.se/opinion/ledare/artikel.aspx?articleid=5107151
Kan man skylla på lösbrösten och råna banken också?

Kill-kompis jag inte har pratat med på ett tag, smet iväg till Västindien med sambo utan att berätta. Känner mig exkluderad ur människors liv. Till kompisar ska man berätta små, trevliga saker som mysiga resor till sandstränder. Han säger att han odlar sin mystiska sida.
Odlar jag min försvinner folk.

Bläddrar i gårdagens City och hittar en annons för Läkarmissionens second hand-butik, varav en finns ute i Johannelund.
Här har vi en hyfsat stor annons: 8 x 13 cm. Ni ska se bilden man har valt att illustrera/locka. En sån där hög transportbur, varav över kanten hänger en grön handduk, ett par rosa gardiner och en svart jacka.
Fotografen i mig mår illa.

På möbelaffären inneboende finns en mörkröd soffa för 5990 kr som jag vill ha. Problemet är att jag inte har någonstans att ställa den.

Inga kommentarer: