fredag 8 januari 2010

8 jan Träningen

Friskis på Sveavägen har byggt ut. Men inte gympahallen.
Gymavdelningen är så mycket större och omgjord att man känner inte igen sig. Fler löpband, luftigare bland maskinerna.
Hittade en ny apparat som ska visst vara suverän bålträning.
På måndag är det invigning. Det är öppethus så vem som helst kan tydligen komma och testa en del olika pass. Bland annat finns Afrodans och aerobicdans. Precis det jag har efterlyst.
I bokföringspausen tittade jag på det nya vårschemat och insåg att jag inte kan bestämma mig för vilket upplägg jag ska ha.
Får inte ihop det.
Och jag måste ha en tysk marschplan.
Annars blir jag förvirrad. Tillräckligt vimsig för att bjuda in tankar av den typen "äh, jag skiter i det här".
Dessutom måste jag ägna lite mer tid åt att jaga fotojobb.
Nu får hippien vila lite. Achtung, baby!

Inga kommentarer: