måndag 25 januari 2010

25 jan Ett ok liv

Jobbar extra länge ikväll. Eller rättare sagt: börjar tidigare. Har rätt att slappa efter extra lång gympass. Bubbelvatten, kaffe och en katt som bara vill kramas.
Ett ok liv.

När jag slabbade i mig baconen i morse, tittade jag på TV-programmet Listed på filmkanalen Star.
Dagens lista handlade de tjugo mesta drastiska kirurgiska ingreppen (lite svengelska där). Inte helt oväntat hamnade Michael Jackson högst uppe på prispallen. Tvåan blev Cher.
Det som gjorde mig lite förvånad var Michael Douglas, som hamnade på 19: plats. Visst, han har blivit äldre och blir nog hetsad av att se sin BETYDLIGT yngre & fräschare fru. Men jag har aldrig tänkt på honom som uppbart opererad.
Detsamma gäller nog George Michael, som man inte har sett till den senaste tiden. Hans plats blev fyra.
Det är väl lite drastiskt, kan man tycka.
Men fy fan hur en del ser ut.
Det är tragiskt.

Du som är på jakt efter kolhydrater - kokosmjölk av märket Kung Markatta är både ekologiskt och innehåller betdyligt färre kolhydrater än andra märken.

Inga kommentarer: