tisdag 19 januari 2010

19 jan Tuesday on my mind

Jag som i veckor har klagat på min lama lockar, var hos frisören idag och fick rätt.
Ny penttid är inbokad. At her expence.

Försöker uppbåda kraft att se årets deppigaste film "The Road". Ska nog se den dagtid så man kan - för sitt eget bästa - hålla den lite på avstånd.
Har fortfarande inte sett "Lilja 4ever".

På grund av gruvsam kyla har jag inte burit min hippiekappa på ett tag. Den sitter något lösare. OK.
Fast idag ska jag äta tårta...
Långt mellan gångerna.

Ser ni "Från Lark Rise..."?
Varför gör folk så där?
Berövar sig lycka.

På söndag planerar jag en riktig kalsongdag. Då ska jag ägna dagen åt alla musiklistor som jag vill upprätthålla.
Ska bland annat kolla upp en gammal 80-tals favvis - Pat Benatar.
Har ni förslag på nåt särskilt?

Fikade med teater-clown-camilla igår. Hon sjunger mitt lov. Kul att det är nån som gör, sa hon låtsasbittert.

Inga kommentarer: