fredag 8 januari 2010

8 jan Bokföring - urk!

Alltså, vem blir revisor frivilligt? Make till trist arbetssyssla finns ju inte.
Det blir inte lättare när man har en räknedosa från hell, ibland tar inte tangenterna.
Jag hatar att ha EPIGA prylar.
Ibland får man det man betalar för.

Det verkar som att jag har tjänat mer pengar detta år (2009) än året innan.
Det låter ju bra. Men det är inte hela sanningen.
Det var ju inte den här hösten man skördade de främsta framgångarna. Om man säger så.

Det finns flera frågetecken att räta ut. Traktamente, hur räknar man ut sånt? Åsså jävla Nordicphoto som fortfarande inte har betalat mig. Hur ska jag hantera det? Nån islänning som har hand om betalningarna och ja, vi vet ju vad som har hänt på den ön. Han har säkert förskingrat mina småslantar.
Men vet ni - nu gör jag inget mer för idag. Jag ska ju jobba vidare sen i kväll.

Inga kommentarer: