onsdag 27 januari 2010

27 jan Vissa filmer lämnar avtryck

Med tanke på havererad värld i "The road", ska man väl vara glad att nåt fungerar, eller hur? Men hade jag tänkt sortera i Spotify och då lägger tjänsten av, så att säga. Ibland händer det och är så i några timmar, att det inte går att spela menar jag. Precis nu när jag ville... typ hela tiden med andra ord.

Ute yr snön. Tänker på "The road"... Måste sluta tänka på den filmen. Glad över mina benvärmare. Och att det finns mat. Kylen full.
Just nu grillar jag drumsticks i ugnen.

Imorgon hade jag tänkt träna (som vanligt) och dra en repa till IKEA. Det får bli dagens ansträngning.
Nu testar jag Spotify igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin visningsbild, schnyggo! *

Anonym sa...

tackar, tackar. Men schnyggo... jag håller nog inte riktigt med.