måndag 4 januari 2010

4 jan Det är ju bara film

Ny regim i huset. Det är ultragrisigt i trapphuset. Det var bättre förr...

Kunde inte sova i natt, kanske för att jag blev uppviglad av skratt. Såg "The hangover" och skrattade högt.
Man ska inte se komedier sent på natten.

Kravlar mig upp ur sängen nu imorse bara för att upptäcka att gymet är stängt i tre dagar. Nu ska man flytta apparaterna & vikterna till det nya gymet.
Men där stod jag beredd att TRÄNA. Snopet fick jag vända, klädde mig för en promenad istället bara för att nånstans i parken komma på det mest uppenbara: jag hade kunnat åka till Kungsholmen!
No brain, no pain.

Grädde i kaffe är INTE gott!

Städar i datorn. Det är så jävla tråkigt men måste göras. Smiter emellan med kaffe och blogg.

Maria var på middag igår. Vi åt Tjälknöl, sallad och blomkålsgratäng. Jättegott! Sen tittade vi på mysiga "From Lark Rise to Candleford".
Illvilliga skvallertungor i byn såg till att den rara postkvinnan inte lyckades få till det med the handsome stranger.
Jag tyckte inte riktigt det potentiella paret ansträngde sig.
Men det är ju bara film, som pappa skulle ha sagt.
Nu städar jag vidare.

Inga kommentarer: