söndag 7 mars 2010

7 mars Oscarsgala & jag velar

Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar. Eller att jag kunde utnyttja dem bättre. Eller att jag skulle lyckas stiga upp tidigare på morgonen. Det brukar ju vara lättare om man lägger sig tidigare, eller hur?
Det kanske är lite där skon klämmer.
Så ska jag ställa klockan tidigt i morgon?
Till vilken nytta.. tänker latmasken.
Funderar på att kombinera lite styrka med Carys danspass på City. Har inte bestämt mig ännu.
Fast kanske ändå...
I natt= Oscarsgala.

3 kommentarer:

Anonym sa...

What's up to all, the contents existing at this web page are genuinely amazing for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

Look at my page :: flex belt complaints
My site ; flex belt canada

Anonym sa...

In that reѕpect, this іtem dοes
work or at the really lеast does nоt make untrue claims.


my webpage; http://www.squidoo.com/flex-belt-review-and-discount

Anonym sa...

Good day! This іs my first visit tο your blοg!
We are a group of volunteегs and staгting a new initiative in
a сommunity іn the same niche. Your blοg provided us benеfісial infогmation to work on.
Yοu haνe done a outstanding јob!

my homepage :: www.prnewswire.com