lördag 13 mars 2010

13 mars En tur på stan

Smal, hård säng och jag drömde att jag höll på ramla nedför ett berg. "Avatar" stör nattsömnen.
Undrar hur Rödluvan mår? Om hon håller ställningarna?
Grannen säger att det inte går någon nöd på henne. Så är det nog.

Vi har flanerat down town idag. Satt i solen, på en parkbänk och pratade frilansprojekt.
Hittade en virkad väska, som var apsnygg men alldeles för dyr för mig, just nu. 475 kr. Ska jag virka själv är det tänkt?

På Malmös bästa bokhandel hittade jag en fotobok jag gärna vill ha, av och med fotografen Martin Parr. Den köpte jag inte men däremot en kattbok. Kunde inte låta bli. Jag känner lite abstinens om jag måste erkänna...
Ikväll står det klart vem som skall försvara oss mot östblockets musikdominans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very nicе ωгite-up. I absоlutely apρгеcіate
this site. Continuе the goοԁ work!



Нeге іs my web blοg ... reviews on the flex belt
My webpage ... the flex belt reviews

Anonym sa...

No further time expended on the gym, no back discomfort since
of to various crunches or other stomach exercise routines and no far
a lot more sweaty workouts basically to ensure that your
abs appear superb.

Feel free to visit my web-site - flex belt coupon