måndag 22 mars 2010

22 mars A shitty day

This is a shitty day.
Ringer runt. Möts av: "nja, skicka via mailen först".
Nackdelen med internet.
Träffa mig! Jag är charmig. Nähä.

Får reda på att en regelbunden kund - en tidning - förmodligen kommer att läggas ned.
Jag känner den frilansande iskylan sprida sig utmed ryggen.

Loggar in på min överjävliga hemsida (som skall göras om) bara för att upptäcka ett litet fel. Tänker: jag loggar in och korrigerar. NÄHÄ - kommer inte in! Skriver det hopplöst långa inloggnings-tjoflöjten typ sjutton gånger bara för att mötas av samma felmeddelande.
Nu sitter jag och väntar på svar från webbhotellet.
Dessutom har jag nåt klägg i ögonen som inte går bort. Allt är suddigt.
Jag vill bara skrika rakt ut - jag vill vara pensionär - NU!
Kom inte och säg varken nåt putslustigt eller tryck ned mig för då vaknar Katla.

Inga kommentarer: