onsdag 31 mars 2010

31 mars TV i Italien suger

Det blev inte så mycket träning för mig idag. Magvärken smög sig fort inpå. Det var bara att gå hem.
Har mailat iväg ytterligare lite bilder till en tidning, för att läska dem till att ta emot mig på besök.
Efter mycket allmänt knorr från Nätverket Brudarna (inte personligt riktat, tack!) har jag valt ut bilder och lagt upp på deras hemsida.
Nåja, det gick ju fort.
Gick en sväng till Casablanca igår kväll. Har sett det mesta och det jag inte har sett är jag inte intresserad av. Eller så är jag bara mätt.
En kille gick runt och pratade i mobilen. Jag kände igen honom på rösten. Nån snubbe som var med i Idol eller Popstars. Nu pratar vi år sedan.
Alla har glömt men inte jag. Tra la la.
Skulle titta på "Korrespondenterna" igår men det var så mycket elände. Stängde av.
Tittade på "Videocracy" om den sexistiska TV-branschen i Italien.
JAG BLEV CHOCKAD. FY FAN!
Så jag bläddrade bland mina egna dvd-skivor men inget lockade mig.
Somnade till "Seinfeld" - ett avsnitt jag har sett... 1,3 miljoner gånger.

Inga kommentarer: