måndag 1 mars 2010

1 mars Ny månad och massor med jobba att utföra

En liten kaffepaus (lunch på normala arbetsplatser) efter rivstarten i morse. Rivstart och rivstart. Det tog mig en stund att kravla mig upp ur sängen. Vaknade vid fyra tiden av ryggvärk och att jag återigen sorterade indesign dokument.
Det måste upphöra!
Varför jag är ledbruten, har jag ingen aning om. Felaktig sovställning? Träningsvärk?
Fast nu har jag mjuknat upp alla vitala delar.
Det blir nog aerobics ikväll. Danspassen uteblir i morgon på grund av jobb.
Dessutom har jag syndat i helgen... Matmässigt, några andra synder finns inte på kartan.

Har ringt runt till reklambyråer. Det jag har upptäckt är följande: de har måndagsmöten och de har dragit in möten med fotografer. Klar skillnad från 2002, då jag började traska runt.
Har ringt fem byråer (sju men de ska jag återkomma till i eftermiddag) varav en bjöd in mig på möte i slutet av denna vecka.
Två andra ville att jag skulle skicka en presentation och kontaktuppgifter. Betyder nada tyvärr.
Inspirerad av Rikard och hans eminenta CV, gjorde jag färdigt min presentation (ingen CV och inte alls lik hans) och mailade iväg det.
Allt är inskrivet i min Arbetskalender för nu har TYSKEN vaknat.
Och när the german bulldozer är i faggerna då ska du bara akta dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Тhe only issuе to do before seleсting up any bгаnd, is
to thoroughly inveѕtigation іt and ѕееk
aԁvіce frοm a speciаlist.


Alѕo νіsit mу web ѕite; other