onsdag 17 mars 2010

17 mars Vem betalar?

Jag måste vara utvilad. Vaknar innan klockan. Är det Skånes luft?

Nu vet jag varför jag inte är ett fan av Salems musik. Han erkänner i TV-rutan att han är en trumnörd. Lyssnar inte på nåt annat än trummisar. Det säger väl allt, eh?

Så skönt att SL går som vanligt. Fort återvänder man till lunket, typ på en gång. Har glömt hur jag stod i 18 minusgrader tolv på natten i Skarpnäck med noll "prospects".
Nu inväntar vi påskliljor.

"Glömde" hela Cliniques rengörninsprocedur igår natt. En katt, en säng och lite "Criminal minds" verkade mycket mer djuprengörande.

Idag träffar jag en telefontrevlig representant från Bonnier och kör lite styrka därefter. Man kanske ska börja det mödosamma arbetet med att granska typsnitt.
Sånt tar tid. Är det någon som betalar?

Inga kommentarer: