måndag 15 mars 2010

15 mars Stil & galans

En rolig hemsida hittar du här tips från läsare (ja, jag har tydligen såna!), People of Walmart. Man är typ tacksam så länge man själv inte figurerar.
Ibland stövlar jag iväg till ICA Baronen i bara pyamas. Det är väl då det skulle ske.

Såg en oscarsomtalad film i går "An education". Välspelad på alla vis men jag kämpade mot sömnen. Dygnet har blivit lite mer, ja, vad ska vi säga normalt? För att vakan kvart i åtta känns ju som ottan för moi men sovmorgon för resten av Sveriges befolkning.

Har fått en jättefin ansiktsrengörningskräm av Micha vilken rubbar min planer på att INTE checka in min lilla ryggsäck, utan går rakt in, som alla andra företagssnubbar gör.
Men min minifårsax från Gotland kan stjälpa den planen.
Fast från Arlanda går kommunikationerna lite mer frekvent än här, ute på vischan.
Inget att passa då mer än att en sur katt trummar med tassarna när man kommer hem.

Inga kommentarer: