torsdag 11 mars 2010

11 mars On the go

Jag är väl fånig men jag vill inte lämna min katt ensam (grannen tittar till och klappar). Det är den enda anledningen till att Malmöresan känns mindre kul. Det och behöva stoppa alla pryttlar i en plastpåse. Så fånigt! I alla fall pryttlarna. Jag undrar om Rödluvan förstår eller om hon tror att någon har kidnappat mig? Fast någon har kidnappat mig. Säger inte vem.

Såg "Crazy heart" igår. Jeff Bridges fick en Oscar häromdagen, en välförtjänt sådan. Hans rollprestation och musiken var bättre än själva filmen, som puttrade på i sakta mak.

Danspasset var lite segt igår. Eller jag var seg. Led fortfarande efter Show-Carys pass från City. Eller så är jag bara trött. Men solen skiner ju! Ska man vara trött då?
Samlar ihop mig inför reklam-mötet. Ska gå om exakt sex minuter. Rapport sedan.

Köpte jeans häromdagen. Blev förvirrad, ena eller andra storleken. Köpte den större och ångrar mig. En del har samma problem med skor. Det är värre. Sekundära vinster, eller hur?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har katter begrepp om tid? Är det skillnad på 15 minuter och 2 dagar för Rödluvan? Framför allt - hur kollar man om katter har koll på tid?

Cheers, Aina

Anonym sa...

Katter har koll! Det märker man på uppsynen och hur mycket man blir bestraffad när man väl kommer hem.
/IB

Anonym sa...

Juste! :-)

Cheers, Aina

Anonym sa...

Ехсellent blog heге! Also yοur ѕite loads up fast!
What web host arе уοu uѕіng?
Ϲan Ӏ get your affіliate lіnk to your
hοst? I wiѕh mу ωеb ѕitе loadeԁ uр as quiсkly аs yours lol

my web blog; squidoo.com
Also visit my web page ... cheap flex belt

Anonym sa...

This solution is efficient аnԁ еffeсtive.


Feеl freе tο surf to mу web blοg ::
http://laguardiacc.jbcourse.com/user/view.php?id=16171&course=1
my website - bidwindeals.com

Anonym sa...

Companieѕ don't have the suitable to claim that their merchandise are effective or even the greatest until credible results are showcased and verified by the prospects.

Also visit my page ... http://www.prnewswire.com/news-releases/trilastin-review-and-latest-coupon-code-savings-released-at-awesomealldaycom-190256601.html

Anonym sa...

Anyone who is prepared to get a well-toned stomach can use this belt.


my web-site Mentefeliz.info