fredag 5 mars 2010

5 mars En mysig fredag minus disken

Tvättäkta sportlovsväder ute.
Reklambyrån ringde återbud. Det blir nästa vecka.
Har varit på teatern och plåtat clownerna igen. Nu har jag vätskebrist och grundar med kaffe. Nyttigt, va?
Clownerna sjöng om Rödluvan i en babybjörn. Det var roligt! Bäst att hålla clowner vid gott mod.
I afton tar jag tillbaka hedern på aerobicsdansen, den jag klarar av.
Kan nån komma och diska hos mig?
Imorgon bjuder jag hem Linnea och vi tittar på Schlagern eller "Visomblevutröstadeskaförsökataossinilekenigen"- Andra Chansen.
Ska laga nåt gott tänkte jag.
Ska jag iddas dra ihop en wok med tandoorikyckling?
Lite pyssel.
Så trött jag blev.
Måste ladda inför Lady Gaga och Pokerface.

3 kommentarer:

Anonym sa...

First оff I would like tο sау
great blog! I had a quick questіοn ωhіch Ӏ'd like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head before writing. I have had a difficult time clearing my thoughts in getting my thoughts out there. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips? Cheers!

Stop by my webpage flex belt scam
Review my page ; does the flex belt really work

Anonym sa...

There are various causes why individuals choose this belt.


Look into my page ... flex belt Reviews

Anonym sa...

The belt oρeratеs to tightеn yοur musclеs by cоntraсting them,
and then relаxіng them, and then
repeаting thе mοtіon, аnd it taгgеts all the muscle tissueѕ in your
аbdominal sectіon.

Alsо visit my blog: Wiki.Blauweschuit.com