lördag 9 oktober 2010

9 okt Nicotinell & vykortsfika

Reklamen till Nicotinell nikotintuggummi handlar om att "stilla begäret efter cigaretter".
Är det då inte lite intressant att rösten de använder i reklamen låter som en brud som verkligen har bolmat en hel del?

Annan sak: jag har en schysst dator och schysst uppkoppling. Är det nån annan som upplever att play-funktionerna både på TV4 och SvT krånglar?
Jag måste maila. Den 15: oktober då.

I bästa fall vykortsfika på fredag med en kompis jag inte har träffat på 4, 5 år. En gammal skosula man har saknat.
Har hon saknat mig?
Ska fråga.
Nu ska jag titta lite på "Idol" och sen dra.
Förresten: kan Jidhe sluta med sitt: "Idol fortsätter... NU!" i olika varianter.
Seal sjunger live - en av världens bästa låtar, nåja, en av dem "Crazy".
Cheers!

Inga kommentarer: