onsdag 27 oktober 2010

27 okt Too much time on my hands - nja...

Det är nåt friskt återhämtande med att få kräla runt med katt bland kuddar, och få plöja fyra avsnitt av Glee.
Jag älskar min säng och min hörna.
Ett riktigt fynd för tusenlappen. Men efter den transaktionen har den ju kostat mer givetvis. Ny sängbotten på IKEA åsså Rikards snickeri bland brädorna.
Det är alltså bara ramen kvar.

Idag har jag strukturerat papper till skattemyndigheten. Det gick ganska bra faktiskt. Jag har gjort en preliminär självdeklaration. Fick en känsla att jag har betalt in alldeles för mycket skatt. Vi får se hur det går.
Barcelona-räkningen är iväg skickad med tillhörande utlägg.
Jag firar med ett glas rött. Och Rödluvan får lyxig gourmet-kladd.
Hon har fått motionerat lite i korridoren idag.
Jag måste promenera lite oftare med henne.
Men inte imorgon.
Då väntar 16 timmars arbete.
Just nu njuter jag lyssna på Styx:

Inga kommentarer: