fredag 29 oktober 2010

29 okt Bloggapplikation och aerobicdans

Jag måste byta bild på mig själv här i högerspalten. Ser ju hemsk ut.

Försöker klura ut hur man fixar en så kallad bloggapplikation på Facebook-sidan.
Kunde lika gärna ha pratat grekiska, eller hur?
Var på väg, vid ett tillfälle, att få hjälp av en kompis men hon ville inte hjälpa mig. Allt hon sa var:
"Googla".
Kompisar som inte hjälper går fetbort.

Så jag googlar. Alla tips på hur man gör gällde innan Facebook ändrade utseende. Nu verkar det stört omöjligt.

Äntligen kom jag mig iväg på aerobicspasset. Resor, operationer och arbete har hindrat mig.
Trodde jag skulle behöva engagera mig i ett nytt pass men Josefina drog det gamla så det var bara att hänga på.
Vi körde så det rykte och nu vill jag egentligen ligga framför plattTV:n och titta på "Idol" men jag måste jobba.
Femton timmar till och jag är redan less.

Inga kommentarer: