fredag 15 oktober 2010

15 okt Hemmakväll vid brasan

Rosenlund & Hellström är populära deckarförfattare med klass, om jag har förstått saken rätt.
Köpte "Tre sekunder" innan resan och satte igång.
Den är visserligen välskriven men jag måste ändå säga att jag tycker det är sååååååå ointressant med öststatsmaffian & narkotika-tjoflöjt.
Av förståeliga skäl (mycket att göra i Barcelona) la jag undan boken ett slag och nu upplever jag det svårt att fortsätta.
I will give it a try.

Annars äter jag goda korvar från Spanien och dricker ett glas Siglo. Synd att man blir mätt så fort. Det är ju så gott.
Annat är det med bröd, som lätt går att överäta.
Nu fortsätter Idol. Men lite reklam för ett kommande program:
"Dags för den glittriga galafinalen av Dansfeber. En helkväll med högklassig underhållning"
Ja men herre gud!

Inga kommentarer: