onsdag 6 oktober 2010

6 okt Det närmar sig...

Såg en riktigt dålig film igår och jag hade inte väntat mig nåt annat: "Predators". Den enda anledningen jag såg den klar var för att se hur de skulle komma sig från den där jävla planeten.
Det kan jag ju berätta att *spoiler* det gjorde de inte.
How lame.
Läge för en uppföljare med andra ord.
Det sög i alla fall.

Har suttit med förberedelse inför resan. Printat ut en karta, prickat in platser (ingen GPS här inte - det är fusk...) kollat bildspel etc.
Barcelona verkar vara en hyvens stad. Och det finns stränder också!
Men jag är lite "orolig" att själva fotograferingen blir svår och splittrad.

Igår var jag på mitt första danspass på evigheter. Det gick bra men jag fick ta det lilla lugna med böj och hopp. Förvånansvärt var att ledaren inte hade bytt innehåll. Fast det var lika bra för mig, så otränad jag är både koreografiskt och konditionsmässigt.

Inga kommentarer: