torsdag 12 mars 2009

Ska man iddas impregnera (heter det så?) mockaskorna eller ska man tro att det snart är över?
Vad som är över är byggplasten och ställningen framför mitt enda fönster. Ser ljuset!
Har idag lärt mig macrofunktion i Photoshop. Tack Rikard! Livet blev enklare.
Hos mig bor världens finaste katt. Välinvesterad femhundring.
Om man lever tillräckligt länge, löser sig allt. Eller går åt helvete - allt beror på vilken typ man tillhör.
Just nu sållar jag mig till de som känner/tänker: det löser sig.
Vet inte om det hänger ihop men jag väntar med att glo vidare på zoombie-serien.
Är i en fas då jag inte vill se en filmad idé om att världen går under.
Det räcker med alla fallskärmsavtal och bonusar bankchefer får.
Är det verkligen ingen med mikrofon och makt som kan sätta ned foten?
Hallå Janne J - kom tillbaka!

Inga kommentarer: