onsdag 25 mars 2009

Gick en lov på stan. Kunde inte förmå mig att handla fast jag hade tänkt det. Handla jag menar shoppa. Det var som att luften gick ur mig. Det finns så mycket och mer än väl är helt onödigt.
Jag gick hem igen.
Håller på att utveckla en förkylning. Kanske är därför jag känner mig hängig. Eller så är det nåt annat.
Via mail får jag veta att en gammal SCA:it har blivit pappa. Härligt och grattis! Han bor med sin fru i Shanghai. Han är personalchef för ett svenskt företag och frun bygger en fabrik(!) Olika falla ödets lott. Där har de varit i ett och halv år. Innan dess var det Sydamerika och Mexico. Jag tror att han aldrig kommer att kunna landa i Sverige. Och spelar det någon roll?
För mig är det otippat att han skulle hamna där ute i den Stora Världen. Inte för att jag hade någon framtidsplan utstakad åt honom. Det var bara otippat, just då... Människor förändras! Hit & Dit.

Inga kommentarer: