onsdag 11 mars 2009

Ge mig ett fönster!

Jag är en av få som inte har läst Stieg Larssons böcker, bland annat filmaktuella "Män som hatar kvinnor". Pratar med min brorsa som aldrig går på bio. Han har nu sett filmen och har gott betyg att utfärda, typ som alla andra. Men tror ni inte han lyckas med att avslöja mördaren?
Dagens superneggo måste ändå vara all skitsnö som har vräkt ned. Jag som anade vår i luften förra veckan. Bytte från vinterdojjor otill gympaskor men var tvungen att byta tillbaka.
Blä.
Och nej, jag åker inte skidor och jag är stolt!
Ikväll är det inget jobb (ledig tjoho), ingen hemsida (har kommit en bra bit...) eller strukturbilder (typ klar) som skall göras. Jag ska ta det lugnt, titta på deckare och en zoombieserie Fredrik Strage har rekommenderat, "Dead set" heter den. Så jag dyker ned i filmvärlden och förtränger att jag fortfarande bor bakom byggplast. Ge mig utsikt. NU!

Inga kommentarer: