onsdag 4 mars 2009

Jag har ett litet lejon hemma i tvättkorgen

Missade att skriva igår...
Har jobbat med galleribilder, det vill säga exempel som ska visa vad man kan göra - en enklare variant dock - med min lager-på-lager-teknik.
Köpte en ny mp3-spelare igår. Bra pris och mycket lagringsutrymme. Är lite ovan sorteringen så jag måste städa (alltid denna städning) bland mina mappar.
Har kommit långt i städningen.
Min röda hurts är suverän. En låda för varje "business".
Är less nyheterna. Är less att höra om kriser och att folk dör.
Så jag lysnar på Aboslute synth. Härligt.
Började med hemsidan idag och klurade ut designen. Det är "klar"- nu är det bara att fylla skiten...
Sortera igen då. Alltid denna sortering.
Nån har hört av sig och jag skulle återkomma... Undra vem det var...
Fritidsresor är intresserad av en bild. Jag säger ett pris och de ett annat. Vi fortsätter att diskutera.
Citat ur filmen "Jerry McGuire": Show me the money!

Inga kommentarer: