fredag 20 mars 2009

Försov mig i morse. Vaknade sju och var pigg men funderade över drömmen jag precis hade upplevt. Råkade somna om och vaknade... typ sent.
Just hemkommen från en uppfriskande snabb en timmespromenad i Hagaparken. Kom på ett och annat. Promenera är nyttigt, för alla organ.
Idag ska jag ut till Älta och plåta en genrebild för en återkommande tidning. Passar på att snylta lite i kylskåpet hahaha innan jag drar vidare till jobb nummer två.
Det blir en lång dag för fröken Haparanda men hon får tuna när jag kommer hem.
På väg mot Hagaparken har jag spanat in en hörna som är ypperlig för my type of photos. Måste passa på medan platsen är i det här ruffiga skicket. Nåväl, det har sett ut så här i år men som sagt - vänta inte för länge. Vem ska jag släpa dit?
Sen måste jag erkänna att jag har avbrytit balsammetoden. När jag var och klippte mig, tvättade hon håret på mig med shampoo. Hur det nu var så blev det bättre än vad håret var innan jag började med balsam. Även om det med balsam blev något bättre. Fattar ni? Man kanske ska varva? Just nu Gliss. Har alltid gillat Gliss. En massa skit förmodligen men...
Den som har läst min blogg regelbundet har kanske märkt att jag har slutat beklaga mig över ond arm & rygg. Betalar man tre tusen för en stol så bör man bli bra! Vilket jag gjorde.
Hurdetnuär - bacon ger jag aldrig upp! Mer fett till folket!
Undrar om Oprah vet om det här?

Inga kommentarer: