fredag 17 april 2009

Top model

OK jag erkänner. Tittar på Top model, mest för att det handlar om att plåta. Men inte så mycket handlar om det, tyvärr. Sanningen att säga - serien blir sämre och sämre ju fler säsonger som kläms fram. Nånstans i skiten hittar jag matnyttiga saker att ta till mig. När jag nu hamnar i en sån fotografering.
Det som är intressant är hur tjejerna säsong efter säsong blir mer och mer tillintetsägande. I en sån omfattning att när vinnaren från den elfte säsongen (tittar på nr 12) dyker upp så känner jag inte igen henne. Alls! Har jag sett den överhuvudtaget? Blir ju nästa fundering.
Lägg ned!
Ett varv till med Cover girl - och jag spyr!
Make me a supermodel är betydligt bättre.
MAn kanske inte ska se sånt här överhuvudtaget.Inte för att få pluspoäng hos nån annan, mer att det inte ger mig nåt mer än vad jag redan har sagt.

Inga kommentarer: