onsdag 29 april 2009

Into kestos!

Jag ska beställa ketos-stickor på nätet. Någon som vill vara med och dela? 50 st för 99 kr, fraktfritt.
Annars är ju ett säkert tecken den berömda metallsmaken och illaluktande andedräkt. Men efter googling på nätet är det olika starkt från person till person. Ett bra sätt att hålla koll, även om kolhydratisar smyger sig in i dieten.
Själv har jag hastat runt i Haga. Ingen Victoria, tack! Sitter nyduschad och klunkar kaffe. Ska fortsätta med... bilder, vykorts-fika med Eva Nordenstam runt fem-snåret och pysselmöte ikväll. Tänkte färga ögonbrynen. Det blir väl ett bra pyssel för en halvblind en som jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan dela:) *

Anonym sa...

Ja, vad bra! Det är fraktfritt men "expeditionsavgift" på 29 kr tillkommer. Hör av mig när de har kommit. Var det du som skrev om grädde+vatten= lägre kolhydratmängd?

Anonym sa...

Självklart var det jag! *