fredag 17 april 2009

Superduper

Min dvd har gått sönder. Sa tidigare i veckan att det var teknik-inköpsförbud men jag måste häva min blockad innan den ens har trätt i kraft!
Det tar aldrig slut.
Printningen som jag har bävat inför var mindre jobbig än jag trodde. Arbete är jobbigare att tänka på än att utföra. Intressant tanke... Samtidigt tog jag itu med kulturen bakom spisen. Det var läbbigt. Jag säger plasthandskar.
Så tog bläcket slut. Jaha. Scandinavianphoto imorgon, tänkte jag. Priserna har gått upp så ofantligt mycket att jag började googla efter ett alternativ. Gjorde min beställning från inkclub och ta-dah, en dag senare är de i min brevlåda. Otroligt!
Blir därför klar med portfolion inom mycket snar framtid. Härligt! Har inte något mer att skylla på.
Spelade Backpacker igår. Jobbade som Kattskötare i San Fransisco. Om så vore...
Bjuden på fest på lördag. En sån där rolig sak med folk man kan flamsa med.
Film att rekommendera: "Nothing but the truth" - journalist vägrar avslöja sin källa. Välspelad och spännande.
Nyfiken på: "The boat that rocked". Kan vara mer mysig än bra. Ääääääääälskar Bill Nighy. Englands mysigaste skådis. Se "Still crazy". Kolla klippet från filmen. Bill Nighy spelar sångaren. Han var också med i "Love actually". Jag blir så glad av den här låten. Man vill cykla!



Hörrni - nu ska jag klä mig och bege mig ut. Dags att göra av med PENGAR!!!

Inga kommentarer: