fredag 10 april 2009

En tur i parken och kaffe. Det hänger som ihop. Försöker ta mig in på Fejjan. Är inne på Facebook alltför sällan. När jag väl tar mig tid då fastnar allt och tuggar. Bjuden på ett kalas som jag inte kan gå på. En gammal SCA:it fyller år, Jannis, och sanningen att säga vet jag inte riktigt varför jag skulle gå, om jag hade kunnat men nu kan jag inte så det är inget att fundera över.
Annars är det inte så mycket som händer egentligen. Hängde på tunnelbanan och lyssnade på Ultravox häromdagen, när Viveca slänger sig ned på sätet framför mig. Chock! Hon har jag inte sett på 2,5 år! Vi ska träffas på måndag.
Jag & Johan fotograferade ett traumarum på KS igår med en robot värd 11,5 miljoner kronor.
Konstiga jobb man får förresten.
Tänker på Jigs låt "Robot Romeo"
http://www.youtube.com/watch?v=X-DY-jYvNBg
Tyvärr hittar jag inte originalet. Den är mycket bättre, med klassiska saxofoner och bättre tryck. Håll till godo med covern istället.

Inga kommentarer: