onsdag 1 april 2009

April, april

Första april. Idag träder IPRED-lagen in. Undrar vad som händer i långa loppet. Jag tror att de har stornedladdarna på kornet och kommer att slå till mot dem. Typ direkt. Första april. Vem lurar vem?
Solen skiner skarpt ute. Det är lite kyligt och jag har tagit fram min randiga vårjacka. Ska dricka mitt kaffe och dra ut till Älta. Men först ska jag samtala lite med Ricki. Nytt har hänt på fronten. Spännande att höra. Tråkigt också. Kände jag på mig det här? Och vad betyder det?
Vårstäda och boka möte står på agendan för resten av veckan. Precis som för alla andra skulle jag gissa.
I första avsnittet av Greys anatomy, får "tönten" (som han då ska föreställa att vara) George srubba in på en blintarmsoperation. Jag måste se det avsnittet igen.

Inga kommentarer: