onsdag 7 maj 2008

Kan ingen se igenom Madonnas PR-trix? Kyssa en kvinna, planerar en Janet Jackson (gissa vad som händer) Är det inte bara ett enda stort gäsp av alltihop? Sen kan jag tycka att det är bajs av Madonna att inte komma till Sverige. Hon har haft mycket att göra med Sverige: Jonas Åkerlund, Stakka Bo och H&M. Men ändå blir det aldrig någon konsert. Varför kan man undra?
Nog om det.
Börjar undra om min deklaration har kommit bort på posten? Men revisionsbyrårer har i regel alltid förlängd inlämningstid. Jag lägger det åt handlingarna.
Nog om det.
Rödluvan har fått ett nytt smeknamn av Maria - Lövdruvan. Lite gulligt.
Ibland säger jag fel. Gribo, Jum-Jum innan jag hamnar rätt.
Köpte en ögonfransböjare för ett tag sedan. Ser ingen skillnad.
Vill handla lite kläder men tycker att det är ett företag. Behöver bland annat sommarskor som rymmer mina nya inlägg.
Klarade en hel kväll på S:s stengolv när jag hade glömt sandalerna hemma. Framsteg.
På tal om inlägg: såg Fråga doktorn häromsistens. Man pratade om hälsporre och det runtikring. Doktorn sa att man skulle satsa på BRA SKOR vilket jag håller med men sa också nåt i stil med: "Skippa inläggen". Funderar på att maila dem och gå emot deras uppgifter. Jag tror inte jag hade fått bukt med min "hälsporre" enbart med BRA SKOR. Att det ändå gick så relativt fort att få bort det är uteslutande tack vare mina skräddargjutna inlägg. Så det så!
Nu=kaffe.
Struntar i att ringa samtal i dag. Vill bli befriad.
Helgplaneringen: det blir fiiiiiiint väder på lördag, nästan tjugofemgrader. Badtemperatur, alla fall i luften. Ska man våga sånt? Jag har ju alla fall min froggeye...
Själv jobbar jag, fast kvällar. Kanske man kan ha kul under dagen? Måste boka hårklippning. Jag ringer M.
Men herre gud det är ju PINGST!!! Goddammit.

Inga kommentarer: