onsdag 7 maj 2008

Försvarsadvokater verkar vara ett märkligt släkte. Tänk dig att försvara någon som du faktiskt anser vara helt skyldig.
Åsikter som advokaterna dryftar om i intervjuer, svaren på frågorna runt "Vad tyckte du om domen?" etc är åsikter som bara är deras så länge de är klienternas advokat.
Hemma i TV-soffan hade de ansett något annat.
När advokater uttalar sig i media kan jag inte TRO dem. Det de säger känns icke-trovärdigt.
Nog om det.
Nu måste jag köpa ny säng. Får så jävla ont i ryggen av denna. Väver in det ryggonda i själva drömmen. Är det sunt? Ikväll gör vi beställningen. Nu jävlar.
Jag är ju trött i kroppen när jag vaknar. Inte undra på att allt går på halvspeed.
Nog om det.
Idag ska jag träffa en av mina läsare - hahahaha - hon som säger att det är en dold risk med att blogga. Hon vet massor om mig men jag vet inget om henne. Gissa vem som ska intervjua vem?
Men jag hinner jobba några timmar ocså. Men först - en motionspromenad. Först ska jag borsta tänderna.
Mooooooooore you needed to know.

4 kommentarer:

Anonym sa...

There's nothing like the smell of Pepsodent in the morning!
(vilken filmreplik?)
/A

Anonym sa...

Åh, nä jag kommer inte ihåg. Känner inte ens igen den... Tell me!

Anonym sa...

Travesti (eller vad det heter) på en replik från Apocalypse Now. Byt ut tandkrämen mot napalm.

Anonym sa...

Ja just det! Fick hjärnsläpp. har faktiskt inte orkat se hela filmen men repliken känner jag faktiskt till.
/Iona