fredag 2 maj 2008

Jag gillar inte att man lämnar kommentarer på bloggen som inte har med saken att göra. Bara för att man ska besöka deras hemsida och vanligtvis köpa nåt. Som kommentaren häromdagen. Vägrar klicka på länken.
På universitetet öppnar man Quarnevalestågets snickeriverkstad, säger man på TV. Hu! Nästa lördag ska du alltså lämna bilen hemma - om du har någon för då pluggar (haha) de igen Sveavägen och omnejd.
De har säkert kul. Jag är skeptisk mot studentspex och nollning.
Suspekt aktivitet.
Har ni tänkt på att Jack Nicholson spelar samma roll hela tiden - the grumpy old man. Och att det är ok men en kvinna ska vara uppsminkad, glad, ung och vacker. Vad var det Peter Dalle svarade Lena Endre-karaktären i "Ogifta par" när hon frågar förtvivlat hur han vill att hon ska vara.
- Glad, kåt och tacksam!
Jag är möjligtvis glad.
Idag ska jag ta min promenad i samband med en tur till Crimson. Har en påse full med film. En del har legat i kylen i... år. Det ska bli interssant. Och dyrt.

Inga kommentarer: