tisdag 24 juni 2008

Ok. Regnet slutade tillsist. Halva dagen och mer därtill hade passerat. Stärkt av köttfärssås drog grabbarna till älven och jag hem till Henry, för att tigga kaffe och cykel. Score på bägge fronter. Så imorgon cyklar jag ned till stan och hoppas därför på uppehåll. Ska spana in Dollarstore och bygget med den nya Gallerian. Få se - är det nåt jag behöver utöver det?
Rödluvan går omkring och myser. Hon svarar inte lika artigt på tilltal som JJ gjorde så ibland vet jag inte var hon är. Hon kikar ut emellanåt, går en lov på gräsmattan, springer snabbt in i huset igen.
Linn snackade nåt om att dyka upp efter sex men klockan är halv nio. Hon har aldrig kunnat klockan och jag har alltid väntat. Jag väntar inte nu. Om ni skulle tro det. Däremot funderar jag på att se Morden i Midsommer, om det finns några kvar att mörda.
Är inte jätteintresserad men det hör liksom till att vara i Norrbotten och se Morden. Tyvärr missade jag alla Foyle´s war, hur nu det gick till.
Egentligen borde jag gå en sväng till men nja, kanske senare.
Tog med kameran på en promenix tidigare i dag men jag är sååååå oinspirerad att fotografera. Det blir bara skit, känns det som.
Inte bara känns. Är.
Jag borde filma istället! Och filmen ska heta: "Vi kom i alla fall fram". Magnus myntade det uttrycket.
Hallå, jag hänger med en 18- och en 20-åring. Har jag inga egna kompisar?
Klart patetiskt fall.

Inga kommentarer: