fredag 6 juni 2008

Kalas hos Family Two är alltid roligt.
Jag fick mig en beundrare igår. Han ställde sig på knä och pussade på hand. Det slutade med att han slickade mina vader. Nä, vi ska inte dejta efter det här. Han är en hund och heter Bastian!
Det var så mycket som sas och skrattades om igår men kommer inte ihåg hälften. Nä, det var inga mängder alkohol men det blir så. Man kan inte hålla reda på allt som sägs på en fest.
Syrran hittade på ett skämt:
Vad äter Josef Fritzl till frukost?
Svar: Källarfranska!
Nästan gång Kiss kommer till stan har jag kanske nån att gå med - om det inte var ett skämt - fast det dröjer väl.
Det var en del grejer jag skulle kolla upp idag... Uriah Heep, de gamla rockarna.
Idag är det supervarmt. Ena ögat är igensvullet och det svider i båda. Är bara hängig och trött. Sitter vid fläkten har kapitulerat inför dagen. Dricker kaffe och har det skönt.
Gick en sväng till Lidl. Inte många själar på affären. Men man har begränsad muskelstyrka hur mycket frukt och grönt och sånt man orkar bära hem. Det kanske blir en köttur sedan.
I Vittjärv påtar man i trädgården. Generation tre sitter på knä och river upp gräs mellan plattorna, precis som mamma gjorde. Ser det framför mig och sorgen rinner på. Husfrun är vänlig nog att skicka mms-bilder men jag orkar inte just nu. Sen kanske.
Några program jag brukar använda mig av mig saggar och har inte samma flexibilitet i användandet som tidigare.
Man blir trött helt enkelt. Tröttare.
Åt en paj. Jättegott. Vill ha en till.
Så kul är jag.

Inga kommentarer: