fredag 28 mars 2008

Man blir så pigg...

Vaknade klockan sex och var pigg undrade varför och somnade om.
Igår kväll tänkte jag att jag skulle promenera innan frukost. Det bränner ju så bra då.
Men jag vill äta min frukost och vakna till liv i ett normalt tempo inte kasta mig ut utan nåt i magen. Jag tycker det är bättre så här.
Duschade och fixade räkningar och sprang upp med Eivors bilder och gav mig ut i solen. Har förlagt min coola brillor så jag fick strutta omkring i ett par för 29 kr från Woodys! Min specialdesignade Poporama-map i mp3 och min lappade hörlurar. Knallde förbi nya Clarion hotell för att kolla fotoställe. Så där. Vidare och förbi Hötorget på väg hem för inköp av apelsiner och bananer. Äpplen får vänta, får ont i magen av sånt.
Efter Insider och Louise kändes det skönt att traska omkring i min tillrättalagda värld.
Musiktips: Patsy gallant "From NY to LA"
By the way - Androla ska splittrats innan de ens har kommit igång. Gick inte så bra... Hehehe.

Inga kommentarer: