tisdag 25 mars 2008

I natt drömde jag att Gribo levde. Han var inte alls död utan har under ett års tid bott hos "honsomjagdeladevårdnademed". Vi träffades och hon bar på en kattbur där Gribo satt. Han såg djupt deprimerad ut.
Märklig dröm.
Vidare. Hon hade också med sig tre små råttliknande djur som såg ut som nallebjörnar (eller de där små gulliga varelserna i Star wars). En bankman i kostym knäckte huvudet på en utav dem.
Hon blev helt förtvivlad givetvis och jag såg det som min uppgift att läxa upp mannen. Det råkade vara samma karl som satt framför mig på planet till Paris.
Hm. Kan man undra.
Annars är det tisdag. Jag ska till F&S, har inte varit där på ett tag. Rödluvan fick ingen tonfisk imorse och trotsade skinkan jag skar upp åt henne. Slipp då. Nu ligger hon uppe i "kojan".
Tänkte ta itu med bildbyrån igen, sånt där pyssel som man... hm ibland skjuter åt sidan.
Har hittat massor med tekniksa saker som jag vill köpa. Och har hittat en najs hemsida www.kaffebrus.com som har en hel del leksakskameror typ Holga och Diana. Köpa, köpa. Jag & S dreglar och vill bara ha och ha. Kameror är så - snygga!
Annars bör jag åka till Ikea och Indiska. På Indiska finns nämligen tunna, vita blusar för sommaren. Måste avra förberedd. Finns inte så mycket alternativ.
Alltid redo.
Je suis prêt.
Klanen Frasers devis. Tror jag.
Cheerio.

Inga kommentarer: