torsdag 27 mars 2008

Jag bor i ett hus med fantastiska grannar. De är snälla och mysiga och man har alltid ett prat, kort eller långt. Ibland fikar vi också. Det här är Eivor - världens utanattbehövaansträngasig modernaste pensionär. Spana in kepsen! Hon är helt fantastico! Åsså gillar hon katter.
Igår träffade jag Micha efter ett fotojobb på Sturekatten. Måste gå dit oftare. Hade glömt hur mysigt det är där.
När jag kom dit insåg jag hur länge sedan jag var på café och mindes med sorg i hjärtat alla fika- och biostunder med Peter. Sturekatten hörde dit.
Jag & Micha drog till Babs vilket var åååååååratal sedan. Toan är värt ett besök... annars mindes jag Babs mat som... något bättre. Vi pratade business (glömde kvittot) och kamera. Nörden i mig vaknade hastigt till.
Väl hemma stupade jag i säng. Med katt och pyamas. Varför frös jag så?

Inga kommentarer: