måndag 24 mars 2008

Believe it or not men det är jag på bilden!
Marianne stod utan modeller idag och vi gjorde en utflykt till Stora Skuggan med kaffe, mackor och kameror. Det snöade var småkallt men roligt! Aldrig trodde väl jag att jag skulle gilla det här! Annars tittar jag på Så ska det låta via nätet. Är tvungen attse den omtalade utklassningen av "stackars" Carola. Anna Sahlin må vara trist som artist men hon har en jättebra småhes röst. Och en reportoar som Carola saknar.
Dessutom är C urusel på engelskt uttal. Låter såååååååå barnsligt. Usch! Och ibland lägger hon sig till med Sean Connery-S som blir sch.
Manér.
Tydligen blev inspelningen inget bra så man gjorde tillrättalagda klipp på Carola så hon inte skulle vara så utanför. Ok - det kanske inte är första gången det händer men jag jublar!
Haha! Skadeglädje som jag gärna delar med mig av.

Inga kommentarer: