måndag 17 mars 2008

Har precis ringt och kollat ersättning vid försening av resa om man har betalat via VISA-kortet. Ingen ersättning för moi! Det ska vara försenat mer än fyra timmar från avreseorten. Inte den totala förseningen.
Så var det med det.
Jag har äntligen varit till doktorn idag. Jag har förmodligen ärrbråck och ska få remiss till kirurgen på S:t Görans. Operation kan bli aktuell och jag kan säga att jag inte ser framemot det...
Hann med både promenad och besök på teatern innan doktortid så jag känner mig jätteeffektiv med ens!
Jag har blivit erbjuden ett schysst fotojobb. Jag och en journalist ska åka till Lanzarote på dansresa i fem dagar i april. Let´s dance har verkligen slagit stort. Två av deltagarna från TV-tävlingen är med som danslärare.
Och jag får åka med. Kul!
Men när jag åker ska datorn med. Absolut. Förrutom hanteringen av bilder så vill jag kunna blogga under tiden. Den lilla tid man får över. För jag får nog arbeta för mina pengar tror jag.
I Paris blev det ju lite si och så med det. Å andra sidan var jag on the move precis hela tiden.
Nu=kaffe!

Inga kommentarer: