söndag 3 juni 2007

Where did all the flowers gone?

I flera dagar, kanske till och med några veckor har allt varit OK. Jag har klappat Rödluvan och tänkt på Gribo. Jag har smörjt in mig med Oil of Ulay och tänkt på mamma. Så pratar jag med Krister i Varberg och allt faller ihop i en meningslös hög.
Tänker på Gribo och att vi ska tömma huset och nu vill jag inte fundera över det för det gör mig andlös.

Tog en promenad i det varma solskenet och trippade till apoteket. Man kan göra av med ganska mycket pengar även där.
Hittade en ny tidning som skall stalkas. Såg till min glädje att AD:n är en kompisbekant. Plingeling på måndag då.

Har fått ett nedladdat program att äntligen fungera. Man kanske skulle ta sig en kopp nu som belöning. Kaffe alltså.
Seamaire är utomlands igen. Så går det när man äter nudlar och har en pojkvän med löneförhöjning. En annan kan bara resa genom Backpacker-spelets försorg.

Dagens Plus: Tidningen Plus.
Dagens Minus: Var tog mina kompisar vägen?

Inga kommentarer: