söndag 10 juni 2007

Själv är bäste dräng

I går var det preimär i Sandasjön. 23 grader.
När man går och badar skall en termometer medtagas. Det är viktigt när man slår vad att kunna fastställa rätt temperatur. Optimisterna lägger gärna på några grader, pessimisterna badar inte alls.
Sen var det där med pappas slips. Premiär för mig. Den har bara hängt i garderoben i flera år. Nu var det dags. Med tanke på att den är silver/svart med snirkligt blommönster, undrar jag om han bar den överhuvudtaget.
Återkommer om festligheterna som följde.

I dag blir det inget bad tyvärr på grund av fotojobb och assistans. Så jag är på flyende fot.
Man kan tillägga att W:s bullar har fått nya fans: Suzy och hennes lilla pälsfriend.

Dagen besvikelse:
En bil har rullat från Boden. Beställde tre "items" att levereras hit ned: min elgitarr (ja, jag har en som heter Julia 2 från Polen), en tekanna i form av en katt samt kläder. Endast kläderna har kommit med... Det minst skrymmande.
Jaja. Själv är bäste dräng.

Inga kommentarer: