lördag 16 juni 2007

En lördagskväll mitt i stan

Tjoho!
Sista skivan är bränd och nu är jag klar med alla 8 jobben. Puh! Och nu har jag bajsont i armen. Voltaren-krämen är slut.
Vad ska jag göra nu då?
Kollade imdb vad elaka Nellie Olsen från Lilla huset på prärien gör idag. Men get a life. Hon är bland annat stå uppare.
Jaha.
Åt trist middagsmat och såg de två sista avsnitten av formidabla "Afterlife".
Ska göra en my space-sida men imorgon. Kan inte tänka rakt just nu.
Justin Timberlake suger fortfarande. Ge mig en biljett och jag river sönder den.
Sveriges mest överskattade artist=Per Gessle.
Har just fått höra hett men tråkigt skvaller. Marie Fredriksson lär vara döende - igen. Inte för att jag bryr mig så mycket.
Rödluvan gillar permanentvätska och bratvurst.
Fest i Älta igen. Fram med byttorna. Lika mycket mat denna gång?
Jag är hemma och dricker lite vin som jag inhandlade för en vecka sedan.
Kanske jag ska spela Backpacker och besöka Argentina och spara tusenlappar?
Fast min arm då?
Vill inte ens vika tvätt. Och be mig inte starta Photoshop för då skriker jag.
Vet inte vad jag vill.
Jag kanske ska ringa någon.
But who?

Inga kommentarer: