tisdag 1 april 2008

Försöker stiga upp sju men det går inte när det finns valmöjlighet.
Alla dessa valmöjligheter.
Hämtade mina kameraprylar igår. Schysst objektiv, stativ och lite annat. Monterade upp kameran på stativet och började plåta mitt rum. Liten bländare gav lång tid (Micha, du läser väl det här!) så jag använde min NYA trådutlösare för 199 kr. Jag gick inochut i bilden som det spöke jag verkar vara.
Hehe!
Jag har äntligen ett stativ. Det var en lång väntan. Varför? Jo, jag har inte vetat vad jag skulle köpa. Alldeles för många VAL!
Men jag läste på.
I natt drömde jag om Sparris - en gammal SCA:it. Försökte intervjua honom om var han har hållit hus. Fick svävande svar.
Varför dök han upp? Såg nån på TV som liknade honom. Hm...
Facebook har legat lite i träda. Men så rasslade till igen och en vän från förr - inte så länge sedan - Jenny - dök upp i listan. Hon har hunnit föda fram en till liten en, har bara sett den första. Två små sötingar. Sin mamma upp i dagen.
Det är verkligen tur att jag inte har lust med barn annars hade jag blivit så ledsen av att alla skaffar dem. Tidens gång och jag är inte med i det racet.
Gick på promenad i solen.
Om man kör en kolhydratdetox (som jag gör) är det inte mycket man kan äta utanför sitt eget hem. Så är det!
Annars håller jag på med bokföring. Ser till min förvåning att jag hade över 100 % mer fotojobb 2007 än 2006!
Det lär jag inte toppa!
Snart ska jag iväg på promenad nr 2. Ska träffa Micha och vi ska klämma på kameror.

Inga kommentarer: