torsdag 3 april 2008

Tysken jublar!

Ok. Bokföringen är klar men var fan är min gamla kvitton? Behöver dem för försäkringen.
Far runt som en yr höna. På vinden finns de inte alls. Har sökt igenom tre (!) vindsförråd. Nåja, allt är inte mina saker.
Ringer till Carro och beklagar mig. Mittiallt kommer jag på - i den här kartongen märkt "inspiration" hm... där har jag inte tittat. Och se - bokföringspapprena låg i inspirationslådan! Sicken ironi! Bokföring=inspiration.
Ok nu kan dagen börja.
Så nu håller jag på att röja i mitt dammiga datarum. Och jag slänger och jag hittar. Särskilt gamla foto- och datatidningar med mycket matnyttigt i. Vill läsa och testa men jag har annat att göra.
Rödluvan spatserar omkring i röran, vi leker lite med fleecesnöret och jag dricker kaffe. Ska snart bege mig ut på promenix och ärenden för att med ro fortsätta denna sortering.
Tysken mår bättre.

Inga kommentarer: