fredag 11 april 2008

Hm - det är inte lätt att dirigera en förvirrad norrlänning in i stan via telefon när denne inte ens vet att hitta Sveavägen vid Norrtull.
"Jag kommer och möter dig" kanske funkar i Boden men i Stockholm...
Slängde i mig några köttbullar och rusade mot Norrtull. Precis när jag kommer dit, glider en röd bil med loggon "Vittjärvshus" förbi och jag rusar i kapp. Hahaha! Vilket syn. Rusa runt vid Norrtull i jakt på brorsan.
Nåja. DET gick bra. Sen skulle vi hitta parkeringsplats... MEN det gjorde vi, bredvid mitt hus!Förvånansvärt billigt, 12 kr/timme, men folk utomsocknes förstår inte mängden flyt som just kom vår väg.
Just då var jag glad att jag inte bodde i Paris.
Eller Budapest.
Kan man få någon rapport nån gång?
Ytterligare en tur till Scandinavianphoto hann jag med i morse. Fick gå dit och hem då jag har tappat mitt busskort. Klant.
Vad gjorde jag där? Värderade min utrustning. Och lite bläck och ett till minneskort slank ned.
MorgonTV: Linda Rosing byter karriär - igen. Ny ska hon bli flygvärdinna för hon vill dra sig bort från offentligheten. Så varför i herrans namn sitter hon där i TV-soffan IGEN och PRATAR om det. Och varför ska hon blogga? Om hon nu vill dra sig tillbaka.
Patetiskt.
Det är nästan lite synd om henne. Ho-ho liksom.

Inga kommentarer: