lördag 19 april 2008

Jag är en ganska snäll bloggare. Jag skriver för att jag har lust till det men vill givetvis att nån ska läsa. Man skriver annorlunda om nån läser. OM man vet att nån läser, skrattar & förstår. Och vill nån lämna kommentarer är det extra kul också.
Är man en kontroversiell person, som Alex S, hamnar man lätt i blåsväder.
Eller så kan man bara säga sin åsikt om bostadsrätter och kräva rätt till att ha en åsikt i frågan, innan det blåser ett sjuhelvetesliv i luckan och kommentarsboxen blinkar på 24 inlägg eller nåt i den stilen. Och det är mycket för att vara en blek blogg i övrigt.
Min ambition är inte att röra om i nån offentlig gryta.
Fast det var en gång jag skrev om en bra dokumentär jag fick åt huvudet. Tämligen missförstådd skulle jag gissa men gav upp att försöka förklara mig.
Den som inte vill förstå, förstår heller inget och jag simmar själv i det diket.
Sen kan man ju diskutera vidare definitionen på att "vilja".

Nåt helt annat. Har missat att betala två räkningar. Anledningen till att det hände var att de aldrig dök upp. Sen glömde jag bort det. Åsså kom påminnelsen. Men Telia var snabba nog att stänga av telefonen!
Enligt utskicket skulle abonnemanget stängas av på måndag men det har de alltså redan gjort trots att betalning har gått iväg!
Inte lite fräcka!
Tur att man har mobil...

Inga kommentarer: