tisdag 8 april 2008

Det börjar närma sig - Lanzarote och dansresan. Fick mail från journalisten Johanna, som ska med. Måste kolla igenom min garderob. Fram med sommarkläderna. Kanske man skulle shoppa lite innan man drar iväg?
Resten av den fantastiska chiligrytan är nedfrusen. Ska jag behöva äta chili for the rest of my days? Luktar vitlök i kylen...
Har blivit accepterad i Näterverket Brudarna - kvinnliga fotografer. Nu ska här skivas profil och läggas upp bilder. Även där.
Skit också - jag & Ricki glömde diskutera min hemsida. Alltid är det nåt som man ska hålla i huvudet.
Glömde bort Existens igår. Nåt om friskolor och Maranata. Älskar att se/läsa om sekter. Existens är ett bra program. Ibland är hon bara lite för präktig i sitt sätt att tala. På tal om det: Ola är tillbaka i TV-rutan. Mysig men snackar så stolpigt. Man orkar bara ett tag.
Såg en jättesliskig film igår "27 dresses". Vad är det med amerikanarna som är giftemålshysteriska? Luktar 50-tal lång väg. Men Katherine Heigl, från "Greys" är alltid mysig att titta på. Hon har tagit efter Meg Ryan och Julia Roberts. Helt i samma linje. Mysig girl-next-door -typ.
Nu = borsta tänder, en kaffeslurk till och göra färdigt Paris. Någon gång ska jag väl bli klar...

Inga kommentarer: